Administratie en Adviesburo Bouwer BV

Ons administratiekantoor is reeds sinds 1 juli 1970 actief in de wereld van de administratieve en fiscale dienstverlening en heeft daarin een eigen positie verworven.
Veel ondernemers vonden hun weg via onze begeleiding en zijn uitgegroeid tot interessante ondernemingen en zeer gewaardeerde cliënten van ons kantoor.
Wij bezitten een zeer omvangrijke ervaring op het gebied van:

  • Het begeleiden van ondernemers;
  • Verzorging van financiële en loon administraties met alle belastingaangiften (o.a. inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, loonbelasting en BTW) en de jaarrekening;
  • Adviseren bij doorgroei en / of bedrijfsovername (bedrijfseconomsich advies);
  • Fiscale advisering en indien nodig afspraken vastleggen met de belastingdienst;
  • Andere zaken met betrekking tot bedrijfsvoering.

Wij zijn met 7 medewerkers een enthousiast dynamisch bedrijf, dat proactief met u meedenkt om uw onderneming zo goed mogelijk te positioneren overeenkomstig uw doelstellingen. Onze betrokkenheid bij onze klanten typeert onze onderneming. Dit blijkt eveneens uit de vaak zeer lange relatie met onze klanten.