Vacature Assistent Accountant (samenstelpraktijk)

Administratie- en Adviesburo Bouwer BV is voor 24 tot 40 uur per week op zoek naar een ambitieuze assistent accountant  (samenstelpraktijk).

Jij wil graag
Betrokken zijn bij alle aspecten van het samenstelproces | Zelfstandig jaarrekeningen opstellen | Sparren binnen ons team van professionals in een informele sfeer | Contact onderhouden met je eigen klanten | Alert zijn op (fiscale) kansen en risico’s.

Jij bent
Accuraat | Representatief | communicatief en sociaal vaardig | Zelfstandig | Teamplayer | Analytisch | Flexibel |Resultaatgericht| Bereid om trainingen/cursussen te volgen.

Jij hebt
Opleidingsniveau: HBO Finance and Control (of vergelijkbaar) | Gedegen kennis van boekhouden, het voeren en controleren van een financiële administratie | Affiniteit met automatisering en ontwikkeling van verdere mogelijkheden van bestaande software | Ambitie voor verdere (persoonlijke) ontwikkeling | Kennis van AFAS Profit en de Engelse taal is een pré.

Wij bieden jou
Een uitdagende functie binnen een groeiende organisatie | Een goed work-life balance| Ontwikkelingsmogelijkheden als mens en professional | Een gevarieerde klantenportefeuille| Een hecht team van enthousiaste professionals | Een prettige informele werksfeer | Marktconforme arbeidsvoorwaarden | Een parttime of fulltime dienstverband van minimaal 24 uur.

Omschrijving van de functie
– Controleren (en voeren) van administraties;
– Ondersteuning bij / in salarisadministratie in samenwerking met onze salarisadministrateur;
– Analyseren van financiële gegevens (inclusief het maken van analyses en rapportages);
– Opstellen van tussentijdse rapportages;
– Het samenstellen van jaarrekeningen;
– Contacten onderhouden met klanten.

Wie zijn wij?
Wij zijn een modern administratie- en advieskantoor in Dordrecht. Het van oorsprong in Dordrecht gevestigde familiebedrijf is inmiddels uitgegroeid tot een professioneel administratie en advieskantoor met 10 professionals. Wij hebben ruime ervaring in het begeleiden van ondernemingen bij het voeren van financiële- en loonadministraties, het geven van bedrijfseconomisch en fiscaal advies. Sinds 2017 is ons kantoor een erkend RB kantoor.

Ons kantoor heeft een zeer gevarieerd klantenbestand en begeleidt financiële en loonadministraties of voert deze administratie integraal en geautomatiseerd. Op basis van deze administraties verzorgen wij de jaarrekeningen, aangiften BTW, Loonbelasting, Inkomstenbelasting en Vennootschapsbelasting en adviseren wij onze klanten op uiteenlopende gebieden. Daarnaast ontzorgen wij onze klanten op financieel gebied, zodat zij hun onderneming zo efficiënt mogelijk kunnen besturen en geen omkijken hebben naar de administratieve verplichtingen.

Lijkt dit je wat?
Reageer dan naar Lennard Bouwer
tel. 078-6393777 | e-mail
Vul hieronder jouw gegevens in en solliciteer direct!