Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging waarmee je diep in de financiële wereld betrokken raakt? Administratie- en Adviesburo Bouwer B.V. biedt jou de kans om meters te maken als Finance Professional. Vanuit ons kantoor in Dordrecht bieden we jou een rol waarin je kunt groeien in een informele, maar professionele werkomgeving. Met genoeg ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, een gevarieerde klantenportefeuille en een goede balans tussen werk en privé, is dit een uitgelezen kans voor jou!
Dit ga je doen
Als Assistent Accountant ben je verantwoordelijk voor diverse, financiële werkzaamheden binnen ons samenstelteam. Omdat je werkt met een divers klantenbestand met klanten uit verschillende branches, is geen dag hetzelfde. Je onderhoudt direct contact met klantrelaties. In actieve gesprekken adviseer je hen op basis van hun behoeften en ben je alert op fiscale risico’s, maar ook kansen.
Dit doe je natuurlijk niet alleen. Je werkt nauw samen met ons hechte team van fiscalisten en adviseurs om de beste resultaten te behalen voor onze klanten. De kennis van jouw ervaren collega’s is jouw kennis: kom je er even niet uit, dan helpen je collega’s je verder op weg.
Jouw belangrijkste taken op een rij:
- Controleren van financiële administraties
- Assisteren bij de salarisadministratie in samenwerking met onze salarisadministrateur
- Opstellen van tussentijdse (financiële) dashboards
- Analyseren van financiële gegevens en opstellen van rapportages
- Onderhouden van klantrelaties en hen proactief adviseren
- Alert zijn op (fiscale) risico’s en kansen
Dit ben jij
Je bent een ambitieus persoon met enige ervaring, die graag een volgende serieuze stap maakt in zijn of haar carrière. Met jouw oog voor detail en analytisch vermogen weet je nauwkeurig en foutloos te werk te gaan en complexe vraagstukken te doorgronden. Je bent niet bang om verantwoordelijkheid en het initiatief te nemen. Of je nu zelfstandig werkt en je werk communiceert naar anderen, of dat je in teamverband werkt, met jouw communicatieve vaardigheden komt dat goed.
Maar het belangrijkste: je bent leergierig en hebt de ambitie jezelf continu te ontwikkelen door trainingen en cursussen te volgen, maar ook door veel van je collega’s te leren. Verder herken je jezelf in het volgende profiel:
- Hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur met een afgeronde opleiding in Finance & Control of een soortgelijke richting
- Minimaal 2 jaar werkervaring als Assistent Accountant of een relevante functie
- Voldoende kennis van boekhouden en ervaring met financiële administraties
- Affiniteit met automatisering en software (ervaring met AFAS Profit in het bijzonder is een mooie pre)
- Ambitie om jezelf zowel op professioneel als persoonlijk gebied te ontwikkelen
- Communicatief sterk, flexibel en resultaatgericht
Beheersing van de Engelse taal is een pre.
Dit krijg je
Bij Administratie- Adviesburo Bouwer B.V. krijg je de kans om te starten in een omgeving waarin persoonlijke groei en ontwikkeling centraal staan. Je komt terecht in een informele sfeer met korte lijnen en een hecht team van collega’s die elkaar ondersteunen. Wij bieden een goede balans tussen werk en privé, en daarmee de
mogelijkheid om zowel parttime (minimaal 24 uur) als fulltime te werken. Daarnaast bieden wij:
- Marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden
- Uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden, waaronder trainingen en cursussen
- Een divers klantenportefeuille waar je je kennis in de praktijk kunt toepassen
- Een informele en collegiale werkomgeving
- Flexibiliteit in werktijden en mogelijkheid tot hybride werken
Over Administratie- en Adviesburo Bouwer B.V.
Sinds onze oprichting op 1 juli 1970 is Administratie- en Adviesburo Bouwer B.V. uitgegroeid tot een toonaangevend kantoor in de administratieve en fiscale
dienstverlening. Met meer dan 50 jaar ervaring begeleiden wij ondernemers in hun groei en succes. Veel van onze klanten zijn dankzij onze ondersteuning uitgegroeid tot succesvolle bedrijven en blijven al jarenlang bij ons aangesloten. Ons team van 11 enthousiaste professionals denkt proactief mee over alles wat met
bedrijfsvoering te maken heeft: van financiële en loonadministraties tot belastingaangiften en fiscaal advies. Bij ons staat betrokkenheid centraal, wat zorgt voor duurzame relaties en een persoonlijke aanpak.
Waarom werken bij Administratie-en adviesburo Bouwer B.V.?
Administratie-en adviesburo Bouwer B.V. onderscheidt zich door de unieke combinatie van fiscale kennis en technische expertise. Wij zijn gespecialiseerd in AFAS Profit Software (ERP), wat onze klanten helpt hun administratieve processen te optimaliseren. Dit biedt jou de kans om je vaardigheden te ontwikkelen en direct impact te maken. Daarnaast bieden wij fiscale en financiële advisering, waarmee we klanten op meerdere vlakken kunnen ondersteunen.
Wat ons echt uniek maakt, is onze betrokkenheid bij de interne processen van onze klanten. We bieden niet alleen standaardoplossingen, maar denken strategisch mee om financiële processen en organisaties te optimaliseren. Daarbij zorgen onze automatiseringsoplossingen, zoals intuïtieve dashboards en geautomatiseerde rapportages, ervoor dat klanten inzicht krijgen en efficiënter kunnen werken.
Bij Administratie-en adviesburo Bouwer B.V. werk je in een informele, collegiale sfeer, waar samenwerking centraal staat en je de ruimte krijgt om je expertise te verdiepen.
Lijkt dit je wat?
Reageer dan naar Lennard Bouwer
tel. 078-6393777 | e-mail
Vul hieronder jouw gegevens in en solliciteer direct!